Targu Mures - Cetatea Medievala si Gradina Zoologica

Anul acesta am ales sa facem concediul in Maramures cu Dienuta noastra, dar fiind drumul destul de lung intre Constanta si Poienile Izei, ne-am hotarat sa facem o oprire de o noapte pe drum si anume in frumosul oras Targu Mures, gazda a celei mai mari Gradini Zoologice din tara noastra.
Vreau sa va prezint cazarea de care am fost foarte multumiti si ce am mai facut noi intr-o zi in acest oras frumos!




Ne-am cazat la Pensiunea Curtea Bavareza, situata pe Str. Cuza Voda, Nr. 68, la 3 Km distanta de Zoo. Am ales o camera dubla Deluxe cu cada spa si cabina de dus la pretul de 160 Lei cu mic dejun inclus. Am fost foarte multumiti, cu siguranta vom reveni, camera foarte spatioasa, terasa mare, parcare interioara, mobilier placut, televizor mare, scaun tip balansoar, masuta cu oglinda mare, baia foarte curata, mare, cu cabina de dus si cada spa. Micul dejun tip bufet suedez diversificat, restaurant cochet, frumos decorat. Seara am comadat din camera cina, servire prompta. O recomandam tuturor!













 Destul de aproape de cazare se afla Cetatea Medievala Targu Mures (1 km), pe care am vizitat-o dupa ce ne-am cazat. Construita in secolul al XVII-lea, cetatea a fost ridicata in locul castelului-cetate al voievodului transilvanean Bathori Istvan din 1492. Compusa din 7 bastioane: cizmarilor, blanarilor si lacatusilor, dogarilor, croitorilor, macelarilor, a lui Bathory si bastionul de poarta, legate printre ele cu ziduri de 10 m inaltime. Biserica Reformata se afla si ea in incinta Cetatii.
Puteti servi la restaurantele amplasate in Cetate, puteti sa va plimbati prin parc si vizita obiectivele istorice. De asemenea, gazduieste evenimente precum Festivalul vinului, mustului si artei mestesugaresti (12-14 octombrie), Festivalul national de dansuri populare, expozitii, precum si Oraselul Copilului pe perioada Decembrie-Ianuarie.










Daca va mai ramane timp , puteti vizita si Palatul Culturii, situat in centru, Casa Banyai (Palatul Baroc), Scara Rakoczi si bineinteles Piata Trandafirilor, foarte cautata printre turisti.

Noi am ales sa facem o vizita si la Gradina Zoologica, o bucurie pentru orice copil. Pe aceasta am prezentat-o AICI, dar va mai pun cateva poze noi din vizita de anul acesta.

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu